Forex Ordre Flyt Indikatoren


Markedsflytindikator for MetaTrader MT4 Markedsflyt forsøker å modellere de institusjonelle ordrestrømmene i forexmarkedet. Markedsflytningsindikatoren overvåker fraktaler fra flere tidsrammer og bestemmer hvor prishandlingen er i forhold til de spesifikke fraktalene. Hvis prishandlinger går gjennom et tidligere støttenivå, vurderes markedsflyten på denne tidsrammen å være nede. Omvendt, hvor prishandlingen bryter gjennom et motstandsnivå - blir strømmen på denne tidsrammen opptatt. Flythandlere ser etter en justering av strømmer på deres foretrukne handelstid og støtter også høyere tidsrammer. For eksempel kan en flytende handler typisk avhende et timeskart. Med dette i bakhodet kan de se etter strømmer på 30 minutter, 60 minutter og fire timers diagram for alle å bli liket. En av de viktigste aspektene ved forex trading er å bestemme markedsretningen før du går inn i en handel. Avanserte forexhandlere bruker ofte multi-timeframe valutamarkedsdata for å avgjøre hvilke valutapar som har den sterkeste retningsstrømmen. Tross alt Trenden er din venn FX AlgoTrader Market Flow V1 forex-indikatoren bruker fraktalbasert støtte og motstandsnivåer for å beregne real-time multi-timeframe forex markedsflytdata. Strømdataene vises da i et nominert kartvindu. Bruke prisavledet støtte og motstandsdata for å utlede markedsflyt er ekstremt kraftig, da det ikke er noen forsinkende effekt introdusert av indikatorer som forsøker å forutsi fremtidig prishandling basert på historiske data. Traders som bruker markedsflyt vil normalt bare handle par som viser alligned-strømmer. Dette er hvor markedsflyten ligger i samme retning over flere tidsrammer. Det er tydeligvis jo større diagramperioden desto mer signifikant strømningsdataene blir. For eksempel hvis et forex-par hadde utlignet markedsflyt på timene, 4 timers og daglige diagrammer, vil dette tyde på at en ganske sterk trend er på plass. Når markedsstrømmene er avviklet på de høyere tidsrammer, har sannsynligheten for handel i strømmenes retning et høyere resultat av suksess. Markedsflyten brukes best i sammenheng med andre støtte - og motstandsbaserte indikatorer som trendlinjer, multi-tidsrammer, tradisjonelle støtte - og resisansverktøy og MACD for avvikskontroller. Tråd: Order Flow Trading Order Flow Trading Etter å ha brukt godt over et år, fordøyes en mye informasjon og spille rundt med demo, jeg kommer til scenen som mange mennesker har sannsynligvis vært før. Først begynte jeg å ha ferdig med babypips-skolen med å hoppe så mange indikatorer på mine diagrammer som mulig. Etter hvert som tiden gikk, lærte jeg hvordan indikatorer for det meste er ubrukelige etter hvert som de ligger bak hva som skjer i dag. Det neste trinnet var å gå tilbake til ren PA - stripe diagrammet og bare plassere på SR-linjer og sporadisk trendlinje. Dette ga meg noe av et bedre bilde - mer suksess. Imidlertid har jeg nylig tenkt å tenke at med mindre en person fullt ut forstår leverandørens arbeid og hva (nærmere bestemt WHO) flytter prisen så vil det i det hele tatt ikke lønnsomt handel oppnås. Etter en god handelsmann på twitter (50pips) la jeg merke til at han ofte ville snakke om strømmer og utstede forsiktighetsregler om stoppjakt. Etter noen googling førte dette meg til Order Flow trading. Jeg gravd opp en fantastisk tråd fra forexfaktoren som forklarer noen biter av ordreflowhandel - takket være ekspertisen til Darkstar og andre forexfaktoriske medlemmer. Det har virkelig vært en øyeåpner og hjalp meg med å forstå markedsføringen. Før jeg visste hvorfor prisen flyttet av en pip (eller mange pips) - svar, på grunn av likviditet. Hvordan rammeordrer gir likviditet og markedsordrer forbruker likviditet. Jeg tenkte heller ikke på hvorfor markedet ville plutselig bevege seg i en retning osv. Det endret tankegangen noe. Nå, nå, jeg prøver å stoppe rambling og komme til poenget mitt. Jeg har bestemt meg for å legge inn her for å tenne denne diskusjonen igjen om Order Flow trading og å lære mer. Er det noen på Babypips som er kjent med Ordetrømmer Spørsmålet jeg prøver å svare på er. hvordan vet en forhandler (for eksempel deg eller jeg) når du slutter å jakte, skjer Hvordan kjente 50pips til (nøyaktig) tweet og advare folk om en stoppjakt (før flyttingen skjedde - og nei, han jobber ikke inne i et markedsmolver , hes en individuell handelsmann) Er det rundt hele tall som 1.4000 Er det historiske SR-nivåer Er det barrierealternativnivåer Beklager for rambling og jeg er ikke sikker på om dette er riktig sted å legge inn dette som det ikke er nøyaktig nooby ting. Håper noen kan legge til diskusjonen. FX-Men Æresmedlem Bli med dato Okt 2010 Sted Jacksonville, FL USA Innlegg 3,161 Jeg vet ikke hvilken ordrestrømshandel, men jeg vet hva stoppet jakt handler om, og hvordan du kan fortelle når du vil mest sannsynligvis løpe inn i den. Du må se på det fra markeds beslutningstakere synspunkt. Han kjenner de fleste menneskers strategier vi alle handler om det samme været som det handler på tvers av overs, ved hjelp av fibs, gartley mønstre uansett. Det er mange ganger i markedet hvor alle vil komme sammen. I hovedsak ser alle ut til å komme inn på samme sted samtidig. Nå hvis du er en markedsfører hva ville du gjøre. Hvis det er kjøpssignaler hvorfor ikke få prisen gå ned og ta ut alle stops. Så når du gjør det, reverserer du prisen og tar ut alle bandet vogner til. Gratulerer med at du vinner alle tap. Slutt for i dag. Se sanne markeds beslutningstakere aldri virkelig å risikere penger for å ta deg ut av markedet. de spiller allerede begge sider av feltet. Hvis det er lange posisjoner som gir fortjeneste, er alt de trenger å gjøre, kontanter i profitt og prisen vil falle. Tar ut alle bak dem. Nå er det korte posisjoner i fortjeneste siden prisen bare gikk ned, alt de trenger å gjøre er å låse mer fortjeneste. Må være fint, men du må også se på det som de ikke er ute for å få mine stopp (kanskje din avhengig hvor mye penger du har i markedet) Jeg blir bare fanget i kryssbrannen fra tid til annen. Medlem siden Sep 2010 Innlegg 54 Takk for dine kommentarer Så ville det være bedre hvis vi handlet motsatt til det vi føler at jeg forstår at ofte markedsførere vil jakte på våre stopp (den uinformerte handelsmannen) for at de skal fylle sine stillinger som grensen Ordrer (stopp tap) gir likviditet som markeds beslutningstakere trenger for å fylle sin bestilling. Ville det ikke tyde på at markedsførerne vil kjøre markedet i motsatt retning til det de virkelig vil ha for å utløse stoppene - som de hopper på den andre siden av (hver ordre trenger en kjøperforsterker selger) De ville da kjøre markedet i den retningen de vil ha. Bare ute av interesse, handler du strømmen fra markeds beslutningstakere Master Bidragsyter og medlem Bli medlem Juni 2010 Sted London Innlegg 564 Opprinnelig postet av Cuddykid Jeg forstår at ofte markedsførere vil jakte på våre stopp. Hvor bygger du dette utsagnet fra? Markeds beslutningstakere kan ikke kontroll priser, faktisk ingen enkelt organisasjon eller til og med gruppe organisasjoner kan. Det kan være sant at stopp er plassert på betydelige nivåer som 00, 50, 10, men jeg tror du ser for mye inn i konspirasjonsteorier. FX-Men Æresmedlem Bli medlem Mai 2011 Sted Sør-Amerika Innlegg 1,471 Opprinnelig skrevet av Cuddykid Etter å ha brukt godt over et år nå fordøye mye informasjon og leke med demo, kommer jeg til scenen som mange mennesker har sannsynligvis vært før. Først begynte jeg å ha ferdig med babypips-skolen med å hoppe så mange indikatorer på mine diagrammer som mulig. Etter hvert som tiden gikk, lærte jeg hvordan indikatorer for det meste er ubrukelige etter hvert som de ligger bak hva som skjer i dag. Det neste trinnet var å gå tilbake til ren PA - stripe diagrammet og bare plassere på SR-linjer og sporadisk trendlinje. Dette ga meg noe av et bedre bilde - mer suksess. Imidlertid har jeg nylig tenkt å tenke at med mindre en person fullt ut forstår leverandørens arbeid og hva (nærmere bestemt WHO) flytter prisen så vil det i det hele tatt ikke lønnsomt handel oppnås. Etter en god handelsmann på twitter (50pips) la jeg merke til at han ofte ville snakke om strømmer og utstede forsiktighetsregler om stoppjakt. Etter noen googling førte dette meg til Order Flow trading. Jeg gravd opp en fantastisk tråd fra forexfaktoren som forklarer noen biter av ordreflowhandel - takket være ekspertisen til Darkstar og andre forexfaktoriske medlemmer. Det har virkelig vært en øyeåpner og hjalp meg med å forstå markedsføringen. Før jeg visste hvorfor prisen flyttet av en pip (eller mange pips) - svar, på grunn av likviditet. Hvordan rammeordrer gir likviditet og markedsordrer forbruker likviditet. Jeg tenkte heller ikke på hvorfor markedet ville plutselig bevege seg i en retning osv. Det endret tankegangen noe. Nå, nå, jeg prøver å stoppe rambling og komme til poenget mitt. Jeg har bestemt meg for å legge inn her for å tenne denne diskusjonen igjen om Order Flow trading og å lære mer. Er det noen på Babypips som er kjent med Ordetrømmer Spørsmålet jeg prøver å svare på er. hvordan vet en forhandler (for eksempel deg eller jeg) når du slutter å jakte, skjer Hvordan kjente 50pips til (nøyaktig) tweet og advare folk om en stoppjakt (før flyttingen skjedde - og nei, han jobber ikke inne i et markedsmolver , hes en individuell handelsmann) Er det rundt hele tall som 1.4000 Er det historiske SR-nivåer Er det barrierealternativnivåer Beklager for rambling og jeg er ikke sikker på om dette er riktig sted å legge inn dette som det ikke er nøyaktig nooby ting. Håper noen kan legge til diskusjonen, en rask titt på markedsmekanikere: Pris - gt Bestill Flow - gt Pris Handling - gt Tekniske indikatorer Virkelighetskontroll: Det er ingen orderflythandel for forhandlere For å handle ordreflow må du vite. godt ordreflyten (hovedsakelig markedsordrer eller aggressive ordrer) fra store institusjonelle handelsmenn. de karene er de som flytter markedet. Jeg har lest Darkstar, han forstår ganske bra hvordan prisen beveger seg og jeg antar han er en god handelsmann. men hva han handler er pris handling og SR (husk at fyren på slutten vil prøve å selge sin bok) Så vær så snill å fokusere på PA og SR Om stop jakt. det er ingen måte å vite når det kommer til å skje. med mindre du er en venn av handelsmannen som selger å kjøpe noen få meter med å stoppe jakt på de store gutta, sikter på grenseordrer (passive ordrer) for å gjøre en rask god fortjeneste, og jeg vet ikke hvor nøyaktig 50pips er å finne stoppejakt. men du kan gjette disse nivåene i sterke SR-områder, vanligvis mot hovedtrenden. Bli medlem Jul 2011 Plassering i markedspostene 1.357 yunny1 Vanligvis er jeg enig med deg, men denne gangen, ikke så mye. Stopp jakter er definitivt handel stand. Og mørk stjerne handler dem. Også ja det er klynger av stopp som tiltrekker pris. Hvorfor fordi de er ordre og pris beveger seg til størrelse (dvs. likviditet). Fordi stoppet tap ordrer er akkurat som noen form for grense rekkefølge vil de tiltrekke pris. (jeg tenker bare på det som magneter, men det er bare for min egen forståelse) Er markeds beslutningstakere kommer til å flytte 200 pips på egen hånd, kanskje, avhengig av hvor flytende markedet er. jo mer flytende er det vanskeligere å flytte det. Så USDCHF skrev nettopp den typen trekk i går kveld. var det en enkelt markedsfører som gjorde det enkelt 200 pip spike da dumping ned, nei fordi det utsetter dem for mye risiko. Selv markedsførere risikerer å være uheldig, bare fordi du svinger på flere milliarder dollarskonto, betyr det ikke at du kommer til å risikere en betydelig del av det for å slå noen stopp. Fordi det vil være lønnsomme handler som går i din retning også. Og for hver av disse handlingene må du utsette hver for en mulig 200 pip-fortjeneste. som selvfølgelig som markedsfører kommer ut av lommen, siden du er den personen som oppretter spissen må du være på den andre siden av disse ordrene. Det spiller ingen rolle om det er interbank eller ECN eller detaljhandel markedsfører. Hvis de lager et trekk, må de til den andre siden skape betydelig risiko. Nå om den milde vs sakte. Hvorfor ville en stor institusjon bestemme seg for å ta et stort utvalg fylle vs delvis fylle til den spesielle prisen de satt til grense de ville øke sin risiko og redusere deres fortjeneste. Dette er en stor del av hvorfor prisen flytter tilbake til pakker. Fordi disse institusjonene ikke fikk fullstendig fylling. Så hva gjør de. De kan selge mindre størrelser og prøve å kvote marketquot. (Jeg kan ikke si jeg har sett dette i forex det er mulig, men jeg vet for et faktum det skjer i råvarene). for å få deres fylling. Hvis de blir fylt over et større område, var det i de fleste tilfeller en markedsordre, så det var enten en nødsituasjon for en institusjon eller det var en detaljhandel. Vanligvis brukte den senere mer markedsordrer. Nå når vi tenker på den klassiske stoppjaktprisen allerede er nær sitt mål, nå med en mindre kapital og mindre risiko, kan den store institusjonen eller markedsføreren skape en mindre spike (10-20 pips) i stoppetapet. Dette skaper en kjedereaksjon, slik at de vil skyve pris inn i stoppet tapene stoppet tapene utløse ytterligere pushing pris i den retningen de ønsker, der, men øker deres leverageforce uten å måtte øke mengden av kapital i fare for å skape flyttingen. Så mindre trekk for å fylle dem selv er mye mer effektive enn disse 200 pipespydene. Neste innsiden mann å få den informasjonen. Nei du absolutt ikke trenger en innvendig mann å vite hvor bestillingsflyten er. Bestillingsflow skaper PA akkurat som yunny1 sa. Darkstar legger alltid ved siden av hans diagrammer nyheter som denne execpt han har stoppet tap informasjon i det vanligvis. Men der går du perfekt offentlig informasjon som sier hvor institusjonelle ordrer er. Dette var fra tidligere i dag. Ordrer i EURUSD Bank kilder notater bud i 1.3680, 1.366050 og 1.362520. Tilbud på 1.3720s, 1.3750s og mer på mandager gap 1.3780s jeg er sammendrag, er ordreflyt omsatt i detaljhandel Forex. ABSOLUTT. Trikset er å vite hva som står bak lysene. Hvis du kan gjøre det, trenger du ikke noe annet. selv nyhetene jeg postet ovenfor. (dette er bare for utdanningsformål, jeg tar ikke ansvar for og tap eller skader på bruken av informasjonen som finnes i hans innlegg) Medlem siden Sep 2010 Innlegg 54 Takk alle for dine kommentarer Jeg ser at vi har noen motstridende synspunkter som. . Originally Posted by mrchilled Hvor bygger du denne utsagnet fra Markeds beslutningstakere kan ikke kontrollere priser, faktisk kan ingen enkelt organisasjon eller organisasjonsgruppe selv. Det kan være sant at stopp er plassert på betydelige nivåer som 00, 50, 10, men jeg tror du ser for mye inn i konspirasjonsteorier. Jeg tror at markeds beslutningstakere sikkert kan flytte priser - derav deres navn. Hvis en stor bank skulle plutselig plassere en stor markedsordre, hva ville skje vel. all tilgjengelig likviditet nær nåværende pris vil raskt bli konsumert og som følge derav vil prisen bevege seg raskt i rekkefølge av ordren (etterlater et midlertidig likviditetsvakuum). Dette er ikke i markeds beslutningstakere interesse for den store delen som en stor markedsordre vil la mesteparten av sin stilling bli fylt til priser langt over (eller under hvis de gikk kort) prisen de ønsket å fylle på - på grunn av mangelen av likviditet. Så igjen går MM på jakt etter likviditet, og hvor de finner store mengder er hvor grensordrene er plassert - ved våre stopp. Opprinnelig skrevet av pilotalexander Cuddykid, mener du at det er quotinside menquot som har alle detaljene i detaljhandlerne stopper og med vilje flytte prishandlingen for å knuse dem På en måte ja, men de er bare ute for å kvittere dem da de trenger likviditeten som våre stopper tilbud. Disse kan være forhandlere eller institusjonelle handelsmenn - men de er den uniformerte handelsmannen. Bankene vet klart hvor stoppene befinner seg og derfor aktivt jakter på dem hvis du vil når de trenger å fylle en stilling. Spørsmålet mitt er hvordan kan vi få øye på dette før det skjer (vet hvor store mengder stopp er plassert) og i hovedsak løp de store guttene jeg antar som noen har sagt det å gjøre med SR-nivåer og sammenløp når uniformerte forhandlere får visse signaler. Imidlertid tror jeg det er langt mer komplekst enn dette og bare kløvde overflaten. derfor hvorfor jeg startet denne tråden for å se om det er folk der ute som er kjent med Order Flow trading og kan dele litt kunnskap Takk MeiHua - innlegget ditt var informativt. Jeg har sett fra dine andre innlegg at du hadde en praktikplass i en stor bank. Fikk du å snakke med gutta som utfører disse store bestillingene. Også - hvor finner du newsinfo-feeds om SLsbank rentebærende alternativer. Jeg vet at du kan få denne informasjonen via betalte kilder som Reuters IFR, men kan du få tilgang til denne informasjonen for freeMarket Order Flow Ride Market Order Flow til større fortjeneste Ingen ønsker å være den fyren som kjøper høy eller selger lav. Men uten innsikt i markedsordningsflyt, hvordan kan du finne de beste oppføringene og stoppe Markedsordrenes volumindikator gir dag - og svinghandlere forbløffende ordreflowinnsikt for større betalingsdager uten å være den fyren. Markedsordreflowindikatoren fungerer på et hvilket som helst fremtidsmarked med markedsvolumstrømindikator. Du får lett forbausende innsikt i hver linje slik at du kan eliminere gjetting og intuitivt følge strømmen av ordrene. Du vil raskt avgjøre om kjøpere eller selgere kontrollerer markedet så du kan få øye på manipulasjoner og holde deg på den lønnsomme siden av strømmen. Du kommer til å kvalifisere dine handler for å unngå falske breakout-bransjer og falske mottrendsposter. Du reagerer så snart en lønnsom mulighet kommer uten å vente på at barene lukker og studerer til oppdatering Daghandlere og svinghandlere vil dominere med deres evne til å avgjøre avgjørende ordreflow. Alle futuresmarkeder er oppe, inkludert E-Mini Index Markets, Commodities, Valuta og Rentesatser. Markedsinsikt Funksjoner Du må mestre Bestillingsflyt for kontanter: Avansert kartleggingsmetode slik at du enkelt kan følge pris, volum til pris og buysell press uten å gjette Delta og a verage delta indikatorer med sanntids oppdateringer slik at du kan holde deg foran markedsflyt spillet til enhver tid Split rekkefølge plot i lysene viser deg nøyaktig hvor mange ordrer blir behandlet på hvilken side av markedet Fungerer på hvilket som helst marked og enhver tid - baserte periode så vel som på de fleste prisbaserte perioder som Range and Tick, vil KUN bare jobbe med Markets med nivå II volumdata som futures og aksjer. Det vil IKKE fungere på valutamarkedene på grunn av manglende voluminformasjon. En perfekt samarbeidspartner til ethvert handlingsverktøy som Floor Trader Pivots (Støtte og motstandsindikator) for å finne de drømmeoppføringene. Tilpassbare innstillinger slik at du kan skreddersy verktøyet slik at det passer din distinkte handelstype. Full dokumentasjon og støtte og out-of-the - boks klar 30-dagers elske den eller erstatte den garantien Sett markedsvolumets volumindikator i handlekurven din akkurat nå og la markedsflythandel være din nyutviklede lekeplass. Hvis du ikke elsker Market Order Flow. Bytt gjerne det med en du elsker, lik den prisen du betalte. Ingen spørsmål stilet. Jeg må si jeg elsker dine indikatorer8230 Jeg har Smart Squeeze Jeg satte den på et TF1000 volumediagram og det virket som en sjarm. Jeg vil anbefale denne indikatoren til noen Glen Allen 8211 St. Louis MO Fant en video på YouTube om Smart Stochastics. Likte det og gikk til nettstedet ditt, så prisen og kjøpte med en gang. Gode produkter å leke med og trenger ikke å bry seg om pengene. Vil komme tilbake for mer. Juan, San Diego CA Andre populære NinjaTrader-handlingsindikatorer Folk har kjøpt Hva handler om flythandel For å definere ordreflythandel må du først definere hvilken type handel du prøver å gjøre. De fleste spekulanter, spesielt i detaljhandel forex markedet, forsøker å plassere retningsvirksomhet. Retningsmessige handler som betyr at du går lang eller kort, ved å satse på at prisene vil enten bevege seg opp eller ned. Derfor, hvis du tror et valutapar vil gå opp, utfører du en kjøpsordre. Hvis du tror at et valutapar vil falle, kan du selge det, aka 8220going short.8221 Denne typen handel kalles retningsmessig handel. Det er en av de vanligste formene for handel, som vanligvis mange mennesker i investeringsverdenen, hedgefondverdenen og detaljhandelspekulatorer engasjerer. Nå som du vet at du vil engasjere seg i retningsrik handel, la oss definere hvilken rekkefølge som er. Bestillingsflyt er et annet begrep som brukes i stedet for transaksjonsflyt. Bestillingsflyt eller transaksjonsflyt skjer når noen mener at prisen på et sikkerhetssystem vil bevege seg og deretter bestemmer seg for å utføre en ordre (transaksjon) i markedet. Individet vil kanskje være aggressiv og utføre en markedsordre og betale spredningen. Det er et potensielt alternativ. Det andre alternativet er at den enkelte skal legge inn en grenseordre eller stoppordre som angir bestillingsflyten eller transaksjonen som skal utføres til en bestemt pris (grenseordre) eller utføres etter at markedet har en viss pris (stoppordre). Begge er ulike typer bestillingsflyt. Den som utfører en markedsordre, utfører en mer aggressiv ordre fordi de ikke vil sitte og vente på en grenseordre, som kanskje eller ikke blir fylt. Personen som går inn i en begrensningsordre eller stopper tapsordre, genererer en mer passiv form for bestillingsflyt. Disse ordrene kan eller ikke blir henrettet, men de hjelper fortsatt uhyre med å bygge ordrenes flytende puslespill. Nå som vi vet hvilken retningsmessig handel er, og hvordan ordrerestrøm blir henrettet eller inngått på markedet, kan vi begynne å diskutere prosessen for hvordan prisene beveger seg. I bildet ovenfor har jeg tatt med et eksempel på hva markedsdybden kan se ut til eurusd-valutaparet. Markedsdybde som betyr at det viser stående grense kjøpsordrer og stående grense salgsordrer. Derfor i eurooversikten handler eurusd på 1,4190 1,4191 med en pipespredning. Det beste budet er på 1,4190, og det viser 10 millioner verdt av bestillingsordrer. Det beste tilbudet er på 1.4191 med 25 millioner verdier av salgsordrer. Prisen sitter fast på 1.4190 91. Prisen kommer ikke til å bevege seg med mindre en av to ting skjer: 1. En markedsdeltager eller gruppe av markedsdeltakere utsteder en markedsordre for å selge 10 millioner euro og bruker 10 millioner dollar til Stående kjøpe grense ordrer på 1,4190. I en slik situasjon vil prisen på eurusd bevege seg ned fra 1,419091 til 1,418991, forutsatt at det beste tilbudet forblir på 1.4191. 2. En markedsaktør eller gruppe av markedsdeltakere utsteder en markedskjøpsordre for å kjøpe 25 millioner euro og forbruker 25 millioner dollar av stående salgsbegrensninger på 1,4191. I en slik situasjon vil prisen på eurusd bevege seg opp til 1,419092, forutsatt at det beste budet forblir på 1,4190. Nå er det bare et eksempel, og likviditetsnumrene og situasjonen kan være svært forskjellige, avhengig av tidspunktet på dagen og valutaparet. Men det er prosessen med hvilken prisen beveger seg. En markedsdeltager eller gruppe av markedsdeltakere må utføre nok markedsordrer i tilstrekkelig størrelse til å forbruke likviditeten til det beste tilbudet og tilbudet på den tiden. Dette skjer når du ser prisforskyvning på diagrammet ditt. Mennesker i markedet utsteder ordrer, eller en rekke ordrer, og genererer dermed flyt 8211 bestillingsflyt. Denne rekke ordrer og transaksjoner som antas at den er tilstrekkelig nok til å overvinne det beste budet eller tilbudet, er det som beveger prisen. Prisen beveger seg ikke på grunn av noen magisk teknisk indikator på skjermen, eller flytte gjennomsnittlig kombinasjon. For at prisen skal bevege seg, må markedsdeltakere utføre bestillinger - nok ordrer for å forbruke likviditeten til det beste tilbudet. Hvis ingen ordrer kommer til å bli henrettet, vil prisen ikke flytte. Det er den harde sannheten i handel. Hvis analysen din ikke faktisk resulterer i den nødvendige bestillingsstrømmen, i den nødvendige transaksjonsstrømmen for å flytte da markedet, vil markedet ikke bevege seg i din retning. Vellykkede handlere er vellykkede fordi de vet at utfallet av deres handel vil bli bestemt av oppførselen til andre handlende, ved den faktiske transaksjonen og ordreflyten generert av andre handelsfolk. Nå kan vi endelig få definisjonen av ordreflythandel. Order Flow Trading handler om å forutse fremtidig ordreflyt som vil bli generert og posisjonere deg selv for å dra nytte av den ordreflyten som vil flytte markedet. Det handler om å analysere alle de forskjellige variablene, scenariene, følelsene, markedsaktørene og posisjonering, forventninger, etc. som kan generere tilstrekkelig ordningsflyt for å flytte prisen. La meg fortelle deg hvilken ordreflythandel som ikke er. Order Flow Trading er IKKE teknisk analyse eller grunnleggende analyse, selv om begge disse sikkert spiller en rolle i rekkefølgeanalyse. Hvorfor ern8217t ordreflowhandel teknisk eller grunnleggende analyse Fordi teknisk og grunnleggende analyse ikke alltid flytte markedet. De flytter ikke alltid markedet fordi de ikke alltid genererer den nødvendige bestillingsflyten for å flytte markedet. Noen ganger kan de flytte markedet, og andre ganger kan de ikke. Teknisk og grunnleggende analyse er IKKE grunnlaget for hvert marked. Bestillingsflyt og likviditet er grunnlaget for hvert marked. Mange har opplevd å miste handelsmenn ved å bruke både teknisk og grunnleggende analyse ved ulike anledninger. Hvorfor forekommer disse tapene De oppstår fordi din tekniske eller grunnleggende analyse (eller begge) ikke genererer tilstrekkelig ordreflyt for å flytte prisen i retning av din handel. Kanskje du la en handel med et diagrammønster og det mislyktes. Eller kanskje du satte en handel ved hjelp av grunnleggende analyse, men ditt stoppfall ble utløst før din grunnleggende analyse 8220kicked in8221 for å flytte markedet til din fordel. Order Flow trading søker å rette opp manglene i både teknisk og grunnleggende analyse 8211 for å komme opp med høy sannsynlighetshandel basert på selve grunnlaget for hvert marked 8211 ordrefløm og likviditet. Det er den aller beste og mest lønnsomme måten å handle så lenge du er villig til å lære kunsten å bestille strømmen handel. GRATIS RAPPORT TILGJENGELIG: Grunnlaget for Order Flow Trading som SuperCharge din fortjeneste. Lær 5-trinns EZ-måten å forstå ordrestrømmen. Lær DET VIKTIGSTE aspektet av markedet du bør fokusere på. Lær 1 Spørsmålet du bør spørre om ditt handelssystem. Alt dette og mer i denne GRATIS RAPPORTEN. KLIKK HER. Hva er Order Flow Trading. 4,1 av 5 basert på 151 karakterer

Comments

Popular posts from this blog

Abe Cofnas Binære Options Pdf995

Ikon Forex Bloggen

Forex Trading Off Daglige Diagrammer