Forex Trader Community Singapore Flyselskaper


Best Business Class: Singapore Airlines eller Cathay Pacific Hvis du vil ha 4-1-1 på business class på ethvert flyselskap, tilbyr SeatGuru nitty-gritty data på hver modell av fly for hvert flyselskap, med diagrammer som viser setehøyde, setebredde, video type, strømkilde, Wi-Fi-tilgang og setetype. Dette vil hjelpe deg med å bestemme hvilken modell av planet du liker best, hvor du liker å sitte (setguru-fargekoder gode seter, dårlige seter og være klar over seter) og hvor toaletter er plassert. Men for å få et komplett bilde av hvilken opplevelse du kan forvente på et flyselskap, vil du gå utover dataene og lese anmeldelsene som både passasjerer og fagfolk har skrevet, og sjekk flyselskapets egen publisitet som, selv om det ikke er objektivt, kan fylle ut i noen interessante detaljer. Det er det vi har gjort her. Vårt mål er å sette noe inn i dataene ved å sammenligne forretningsklassetilbud på to asiatiske baserte flyselskaper som ofte betraktes som standardbærere i bransjen Singapore Airlines og Cathay Pacific. Våre vurderinger dekker tre aspekter komfort, mat og vin, og ekstramateriale for å hjelpe deg med å gjøre ditt valg basert på hva som er viktigst for deg. Cathay Pacific Tidligere pilot Patrick Smith, mannen bak askthepilot, har skrevet om de to beina på sitt fly fra Hong Kong til Amsterdam via Bangkok på Cathay Pacifics business class. Han sammenlignet det første tre timers beinet av sin flytende pre-takeoff-champagne og varme håndklær, deretter en varm middag med valg av tre viner og drikkevarer før landing (alt ledsaget av smøraktig stemningsbelysning) til det han sier ville skje på tilsvarende lengde fly i USA: Id har trolig blitt klemt inn i en 70-seter regional jetfly med en pose med pretzels. Smith sier at den andre delen av turen var i hovedsak en utvidet versjon av den første en utmerket opplevelse samlet. En gjennomgang i The Telegraph online var like positiv: Set i en 1-2-1 sildbensstilkonfigurasjon, seterne har en bredde på 21 tommer, slik at det er god plass i dagtidsturer, og for å sove kan de lett justeres av en tilstøtende elektronisk kontroller for å konvertere til en fullt flat seng som måler 82 tommer. Ingen pyjamas eller laken for business class passasjerer, skjønt. Beklager, de er reservert for førsteklasses flygeblad. Seterne føles ikke som kister eller sardinkasser, sier Jonny Clark, grunnlegger av thedesignair. Og Clark liker at setene er konfigurert slik at du kan se bort fra andre passasjerer, og legge til følelsen av personvern. Seter er utformet slik at hvis du åpner skapdøren, kan du vise av passasjeren ved siden av deg en funksjon som er god for virksomheten, som Abi King, med insidethetravellab, men ikke hvis du har lyst til å snakke med din reisefølge. King elsker all lagring tilgjengelig: en elefant og dens avkom kan passe inn. Hyperbole til side, det er en lovverdig mengde plass: en overhead-skap, sideskap, fotskap, vannflaskeholder og sidelagringsområde. Hun sier det bidrar til at det hele føles som din egen private kokong og betyr at du ikke trenger å ligge i sengen med den bærbare datamaskinen. Kongen hadde bare en teeny-liten klage: Skinnet fra naboens skjerm i noen få minutter før det slår av. Og hun legger til, tungen-i-kinnet, den friske kutte orkideen på sitt sete wobbled under start. Før avgang champagne var Billecart-Salmon Brut på flyet tatt av en anmelder for The Telegraph, no Krug eller Dom som i første klasse. Kong kaller måltidet service uhørt, men hun likte det på den måten. Ifølge blogger Ben Schlappig ved påmileatatime betyr unhurried en to og en halv time måltidstjeneste, men han sa at mannskapet var vennlig hvis det var litt tregt. På menyen på Kings-flyvningen ble det inkludert whisky-røkt Loch Fyne laks, appelseshelteri remoulade og pepperrot crme frache, etterfulgt av en osteplade, sesongfrukt og et sjokoladefelt delice. Schlappig liker hvordan hovedretter vises på en vogn som rulles gjennom gangene. Det lar deg se hva du får og gir et mer informert valg. Den dampede torsken han valgte var fantastisk og lik alt han hadde i første klasse på Cathay Pacific. Å ha osten og fruktbelagt på hvert sete var en annen ekstra som han satte pris på. Snackmenyen var litt av en skuffelse, han skriver: Cheeseburger og grillet and i Lai fan noodle suppe kunne ikke konkurrere med de første klasse valgene. Han likte snackkurven med nøtter og pommes frites og frisk frukt som var tilgjengelig hele flyturen lenge i kjkkenet. Clark skriver at den steames fisken med jasminris ved middagen var så frisk og flaky som om den hadde blitt tilberedt i en fin restaurant. Han kalt maten eksepsjonell. I følge reklamebiblioteket, i tillegg til bruk av de vanlige kriteriene som ville bli brukt på vinvalg, ble også virkningen av høye høyder på folks paletter og kabinfuktighet tatt i betraktning. Levende orkideer i de romslige badene kan kompensere for mangel på pyjamas, pluss, King rapporterer lykkelig, det er lotioner, potions og riktige håndklær. Hun elsket også hennes klesveske, som hadde sokker, skum øreplugger, vev, Murad granatäpple leppebeskytter SPF 15, Essential C Night fuktighetskrem. Revitaliserende kroppskrem, et dental kit, en øyenmask og en 30 rabattkupong for en Murad signatur ansiktsbehandling. Clark ble blåst bort av de strålende originale kunstverkene på skottveggene, av Hong Kong kunstneren Maria Lobo. Design er hans ting, sier han og roser den nøytrale fargepaletten som brukes, noe som betyr at hyttens farge etterligner stemningsbelysningen som oversvømmer hytta som endrer seg i farger gjennom hele flyet. Han oppsummerte tjenesten: Når du trenger noe, er det der, når du trenger personvern du har det. Kongen beskrev speilet som var gjemt i en av setebordene: Det er å minne deg om at omgivelsene ser bedre ut enn du gjør. Singapore Airlines Når det gjelder komfort på alle langdistansefly, er det nesten alt om setet. På B777-300ER. De 42 forretningsklasse seter er 76 tommer lange når de er fullt utvide og 30 tommer brede. På A380. De er like lange, men fire tommer bredere. Smith fløy fra Singapore til Amsterdam på 777. Setet: Åh, det er stort greit. Den bredeste Ive noensinne har sett, med en 15,4 tommers skjerm og mye lagringsplass. Så stor, faktisk, at jeg lo høyt da jeg slo meg inn i den. Problemet kom da han løst setet tilbake og setet ble en seng. For å maksimere rom for å sove, er benplassen motvirket fra resten av stolen. Kabinettet vender fremover, men i sengeplassen er du på en 30 graders horisontal vinkel. I den ikke-betjente posisjonen er den eneste måten å strekke bena på, å sikte dem sidelengs. Når du spiser eller ser på en film, blir setet ekstremt ubehagelig, noe som ikke er et problem på det forskjellig konfigurerte setet på A380. For Jo Karnaghan, sjefens frugalista ved frugalfirstclasstravel, syntes setet det samme som i første klasse på de fleste andre flyselskaper. Smith likte de romslige toaletter fylt med fasiliteter og det faktum at Singapore Airlines ikke vikle sine puter og dyner i klar plast som for mange bærere gjør. Jeg får behov for hygiene, men lar oss ikke overdrive det. Det er litt declass. for ikke å nevne sløsing, å måtte pakke ut sengetøyet og skyve alt det plastet i en setelomme. Interiøret i business class hytta er designet av samme gruppe som designet den førsteklasses hytta, James Park Associates, designeren som ga Eastern og Orient Express sitt overdådige interiør. Inflight-underholdningssystemet tilbyr mer enn 1000 on-demand alternativer, og en adapterfri strømforsyning i setet er tilgjengelig for å gjøre arbeid ombord lettere. I en pressemelding fra april 2016 annonserte flyselskapet utrullingen av nye, delikat, sunne måltider på første og business class, som er tilgjengelig gjennom sitt Book the Cook-alternativ, som gjør at passasjerer kan bestille måltidet opptil 24 timer før flyet avgår. Med deilig sunnhet betyr flyselskapet måltider som er tilberedt med ekte ingredienser fisk, frø, nøtter, urter, krydder og er rike på næringsstoffer for å gi næring til kroppen og bidra til å lindre reiseinducerte påkjenninger som dehydrering, tretthet og jetlag. Valget inkluderer vestlige og asiatiske måltider sousvide miso-prutte biff yamato-stil med nimono grønnsaker eller sitrus-dampet havabbor med salat ren, for eksempel. Smith kalte maten på flyet bare ujevne: porsjonene var små og mannskapet oppmerksomhet tilstrekkelig i beste fall, rapporterte han. Min vin glass ble tatt før jeg kunne be om en refill og walk-throughs var så sjeldne at jeg to ganger måtte gå til bysse og be om vann. Karnaghan, som fløy på en A380 fra Sydney til Singapore en otte og en halv time flytur var fornøyd med mange av funksjonene i flyturen, men, som Smith, lunken om maten. Hun likte den encyklopediske menyen med biografier av rådgivende kokker at hun holdt seg nær henne som en bibel gjennom hele flyturen, men var litt skuffet over middagen. Hennes flyturen begynte med et glass Taittinger-champagne før start, etterfulgt av flyselskapets signatur Silver Kris Sling oransje likør, gin, appelsin og ananasjuice toppet med champagne og endte med en kopp Illy espresso som hun sannsynligvis rangert den beste kaffen Ive noensinne hadde på et fly. Men, sier hun, hovedretten lever ikke helt opp til forventningene som er satt av tjenesten og min cocktail. Jeg dro til Matt Moran opprettet grillet Riverine biff med pepperrot smør (hovedsakelig fordi jeg elsker biff og er en stor fan av Matts matlaging). OK, biffen var perfekt rosa inni, men det smakte litt stuet, og det er det jeg alltid beskriver som flyselskapsmat. Perfekt anstendig, men ingenting å bli begeistret for. Karnaghan preget tjenesten som militær presisjon med et smil. På mer enn 20 års reise var det første gang noen tok på seg kappen så snart hun gikk ombord, en liten, men gjennomtenkt berøring. Smith likte den velkommen han fikk fra flygebyrene, kjent siden 70-tallet som Singapore Girls og kledd i sarong kebayas designet av Pierre Balmain i løpet av de første dagene av kommersiell flytur. Hvem skal jeg dømme kvinners moter, men disse er de mest hentende uniformer i bransjen, sier ingen, sier Smith. (Hvis du lurer på hvordan de mannlige flygeledere blir henvist til, setter selskapet det slik: Ved å bli med i SIA, gjennomgår Singapore Girls og deres mannlige kolleger 17 ukers trening.) Morsomt faktum: En fullskala modell av en Singapore Girl (Balmain-designet sarong kebaya og alle) ble lagt til MadameTussauds voksmuseumsamling i 1993. Det er ingen fasiliteter som pakker bare øyenskygger og socketter i hva flyselskapet ringer en stilig pose, men dømmer fra bilder på Karnaghans nettside, stilig kan være hyperbolt. Tannkrem og tannbørster er tilgjengelige på badene. En av de tingene som Karnaghan likte best om flyet hennes var at hun ikke følte at jeg var på et fly som seter 500 personer. Det er stille, og føles eksklusivt og avslappet. The Bottom Line Business class, generelt, tilbyr mer komfort og fasiliteter enn innenlands første klasse, ifølge setguru. Cathay Pacific og Singapore Airlines dukker opp jevnlig i beste av lister, slik at du ikke gjør en feil ved å velge en hvis du gjør leksene dine og sjekke modellens modell og online vurderinger av de spesifikke flyreisene før du bestiller. Som Smith sier, reiser Asia fortsatt til høyre. Planene er alltid brede kropper og det er alltid et fullt måltid. Og de er ganske gode til å delta på de mindre detaljene. Du kan også være interessert i å lese Top 5 forskjeller mellom forretninger og første klasse og tid for å flytte fra bedriftsklasse til en privat jet charterDu vil være en Forex Trader Ønsker å bli omtalt i denne meglerlisten Send en epost til: brokersforextraders - DELVERAGE : Kontrollerer egenkapitalen du trenger for å ta en marginalposisjon. F. eks 50: 1 innflytelse betyr at du kan ta en 5.000 handel med bare 100 i din konto. Legg merke til at en høy grad av innflytelse kan virke mot deg så godt som for deg. - Utnyttelse over 50: 1 for store og 20: 1 for mindreårige er ikke tilgjengelig for handelsfolk i USA. Som angitt på listen, er bare NFA-regulerte meglere tilgjengelig for amerikanske kunder. Megler tilbyr variable spreads som betyr at spreads er underlagt dagens markedsforhold. Å skape en bedre valuta for valutahandel er vårt mål på Forextraders, vi mener at vellykket valutahandel krever kunnskap, erfaring og en disiplinert tilnærming til markedet. Hver side på dette nettstedet er dedikert til disse tre faktorene på noen måte. Enten du ser deg selv som en nybegynner, mellomledd eller ekspertnivåhandler, garanterer vi at det er noe nytt for deg å lære her. Og ikke bare streber vi etter å være den beste pedagogiske ressursen for alt relatert til forex trading, vi er også en av de raskest voksende Forex Trader-fellesskapene på nettet i dag. Gjør ingen feil om det forex trading er høy risiko. Spesialisert trening er en forutsetning for å styre denne risikoprofilen. Utålmodighet og uerfarenhet kan ødelegge selv den beste handelsstrategien. Blant annet kan vi hjelpe deg med å finne ut hvordan du handler, hvor du skal handle, når du skal handle, og gjøre deg oppmerksom på de mange fallgruvene som mange har kommet inn for deg. Vårt bibliotek med over 200 strategibilder er utformet for å veilede hvert trinn i prosessen for å få kompetanse, effektivitet og konsistens: Kunnskap: Bevissthet er nøkkelen til å bygge et solid kunnskapsgrunnlag. Les så mye du kan for å bli kjent med alle aspekter av yrket. Melde deg inn i en forex-treningskurs som tilbys av megleren for å utvide ditt perspektiv og få innsikt fra en mentor. Lær å godta amatørstatusen din. Honing ferdighetene dine kommer senere. Erfaring: Det er ingen erstatning for erfaring. Gratis virtuelle demo trading kontoer ble opprettet med dette formålet i tankene. Praksis danner en strategi, utfører handelsordrer, beskytter mot risiko for tap og låsing i gevinstene dine. Vellykkede handelsmenn sverger ved deres treningsregime. Du vil også Emosjonell kontroll: Du må utvikle en disiplinert tilnærming til valutamarkedet, gjennomføre tallene for kjøp og salg, og forhindre at følelsene dine forstyrrer prosessen. Det er en psykologi å handle, og du kan være din egen verste fiende hvis du ikke følger en fast rutine. Mange nybegynnerhandlere er uvitende om den mentale holdningen som er nødvendig for vellykket handel. Mange bevisste og underbevisste elementer av personlighet kan og ofte manifesteres for første gang når en person begynner å handle for egen regning. Krydret fagfolk har minimert emosjonelle og karakterelementer med utdanning, praksisopplevelse og bruk av en trinnvis handelsplan. Suksess i fx trading avhenger nå, mer enn noen gang før, på klokt styrt utførelse. Forextraders har opplevd online forex-fagfolk i hjørnet ditt, og tilbyr ekspertråd, pedagogiske verktøy, valutamarkedskommentarer og veiledning for beste praksis for å sikre mer tid for aktiv handel. Vår forpliktelse er å være din beste ressurs for brukbar informasjon som vil gjøre din handelsopplevelse på verdens største marked både lønnsomt og hyggelig. Velkommen og god lykke OptiLab Partners AB Fatburs Brunnsgata 31 118 28 Stockholm Sverige Handel med valuta på margen har høy risiko og kan ikke være egnet for alle investorer. Den høye innflytelsen kan virke mot deg så vel som for deg. Før du bestemmer deg for å investere i utenlandsk valuta, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikoen for appetitten. Ingen informasjon eller mening på dette nettstedet bør tas som en forespørsel eller tilbud om å kjøpe eller selge noen valuta, egenkapital eller andre finansielle instrumenter eller tjenester. Tidligere resultater er ingen indikasjon eller garanti for fremtidig ytelse. Vennligst les vår juridiske ansvarsfraskrivelse. kopi 2017 OptiLab Partners AB. All Rights Reserved. Forex Trading Navbar Meny Forex Trading Jeg har lest alt jeg kan om produsert utgifter og har funnet i utgangspunktet ingen informasjon om dette. I dag satt jeg opp en konto på et forex-nettsted som ikke hadde noen transaksjonsgebyrer. Avgiften viste seg ikke som et kontantskudd, og da jeg ringte nettstedet sa de kontantutbetalingen ikke betraktes som en tilbakebetaling til kredittkortet, men heller en kreditt til kredittkortet. Hvorfor er dette ikke diskutert, virker det ikke? Det virker åpenbart av en løsning som jeg føler at det ikke må fungere. Enhver tilbakemelding ville være nyttig. Takk

Comments

Popular posts from this blog

Abe Cofnas Binære Options Pdf995

Ikon Forex Bloggen

Forex Trading Off Daglige Diagrammer